در پی کار اطلاعاتی پلیس سمنان و عملیات پلیس کرمان:

محموله سنگین تریاک به مقصد نرسید 

همکاری پلیس کرمان و البرز و کشف 439 کیلومواد مخدر 

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت:در پی کار اطلاعاتی پلیس البرز و عملیات ضربتی پلیس بم خودروی پژو پارس حامل 439 کیلو و 800 گرم مواد مخدر توقیف و 2 متهم دستگیر شدند. 
کد خبر: ۱۳۳۰۷۰۷

به گزارش جام جم آنلاین کرمان‌؛سردارعبدالرضا ناظری اظهار داشت: ماموران پلیس استان البرز با انجام اقدامات اطلاعاتی از عبور یک محموله مواد مخدرازمحدوده شهرستان بم مطلع و سریعا این موضوع را به پلیس این شهرستان اطلاع دادند. 

وی افزود:ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان بم بلافاصله به محورهای مورد نظر عزیمت و در نهایت در محور نرماشير-بم به یک دستگاه خودرو پژو پارس مشکوک و به آن دستور ایست دادند. 

فرمانده انتظامی استان کرمان با اشاره به اینکه راننده با سرعت زیاد و بدون توجه به ایست پلیس و با انجام حرکات خطرساز قصد فرار داشت، افزود:ماموران پس از تعقیب و گریز و شلیک دقیق به لاستیک خودرو مذکور،موفق به توقیف آن، دستگیری2متهم و کشف  393 کیلو و 400گرم تریاک و46کیلو و 400 گرم حشیش شدند.

سردار ناظری،در پایان با اشاره به کشف 439 کیلو و 800 گرم مواد مخدر در این عملیات یادآور شد:پليس با تمام توان در راستای تامين نظم و امنيت،ارتقاء احساس امنيت شهروندان تلاش می كند و لازم است شهروندان جهت امنيت پايدار،در صورت مشاهده موارد مشكوك مراتب را به مركز فوريت های پليس 110 گزارش دهند.
newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها